torsdag 4 september 2008

Den vackra och intelligenta kvinnan!
















YES!!! Jag har en läsare! Kan ni fatta det? Jag, Katarina Rosenqvist, har en läsare. Denna underbara, vackra, intelligenta varelse är som ni säkert förstår en kvinna (ja, vad annars om man är underbar, vacker och intelligent?)
Denna kvinna som lirar i en liga högt över alla andra går liksom alla andra intelligenta människor jag känner på Malmö högskola och hon läser min blogg! Idag när jag pratade med henne och beundrade hennes bling- blingiga halsband berättade hon att det var den första och enda smycke hon har fått av sin man.

Ja ni läste rätt, första och enda, hon är en försummad kvinna trots att hon är värd minst sju smycken i kvartalet! Jag ska nog ta mig ett snack med hennes man!!! Nåja, jag ville bara berätta för er läsare (som inte finns) att jag har en läsare och hon är underbar! Hädanefter kommer jag att benämna henne "Den vackra"!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är för snäll, och för att ta min man i lite försvar så är jag mer en prylnisse än en bling-blingare.

Din vän i malmö